/Files/images/IMG_4215.JPG

Працюючи з молодшими школярами, я маю справу з проблемою недоброзичливого ставлення дітей або групи дітей до своїх однокласників, що призводило до того, що ті почувалися), так би мовити, ізгоями. Чітко усвідомивши, що такий стан серед моїх вихованців може призвести до формування низької самооцінки, що негативно впливає на особистісний розвиток останніх, я почала шукати таку модель навчання спілкування у групі, яка б сприяла розвитку толерантності, поваги до товаришів, вміння жити в колективі, почуватися значимою його частиною. Саме з цією метою я почала впроваджувати щоденні ранкові зустрічі, які відбуваються під девізом «Доброго ранку! Ми раді, що ви тут!»

/Files/images/0 годівниця4.jpgРанкове коло на свіжому повітрі

/Files/images/IMG_3723.JPGУ роботі з дітьми з особливими потребами з метою корекції поведінки та особистісних проявів організовуються: • Заняття з розвитку комунікативних навичок, ефективної соціальної взаємодії. • Заняття з підвищення впевненості в собі. • Заняття з зниження тривожності та подолання страхів. • Заняття з розвитку навичок емоційної саморегуляції. • Заняття з розвитку креативності. • Заняття з розвитку асертивності.

/Files/images/0 вироби1.jpg

Завдання школи при роботі в інклюзивному класі, допомогти дітям оволодіти певними трудовими навичками на уроках трудового навчання, розвинути творчі здібності, і як результат цієї роботи – інтеграція в суспільство.

Одним з методів роботи з такими дітьми є використання позакласної роботи. Робота на уроках трудового навчання дозволяє широко застосовувати методики особистісно-орієнтованого навчання до кожної дитини, враховуючи її потреби і запити.

Особистісно-орієнтовані технології забезпечують досягнення таких завдань, як:

• корекція та виховання особистості дитини з вадами розвитку з максимально можливою індивідуалізацією;

• створення умов для саморозвитку, самореалізації, запуск у людини механізму перманентної „реабілітації через все життя";

• створення умов для формування у особи з вадами здоров'я осмисленого визначення своїх можливостей і життєвих цілей.

Учитель, створюючи ситуацію успіху на заняттях допомагає дитині вірити у власні сили, прагне разом з нею досягти нових вершин.

/Files/images/IMG_3597.JPGТарілка здорового харчування /Files/images/IMG_4393.JPGІндивідуальний підхід робить позитивний вплив на формування особи кожної дитини при умові, якщо він здійснюється в певній послідовності і системі, як безперервний, чітко організований процес. Прийоми і методи індивідуального підходу не є специфічними, вони загальнопедагогічні.

/Files/images/IMG_4280.JPGТехніка безпечного поводження у компютерному класі

/Files/images/0 годівниці.jpgВиховання доброти і чуйності потребує від учителя не тільки майстерності, а й певної системи. Я прагну, щоб кожна дитина вже з перших днів перебування у школі відчула, як хороше бути доброю, як приємно, коли товариші вдячні тобі за допомогу чи за те, що ти для всіх гарно прибрав клас, для всіх приніс квіти, щоб затишно й красиво було в нашому шкільному домі. На перших зборах говорю з батьками про те, як слід допомагати дітям у навчанні, обов’язково розказую, як виховувати в них почуття доброти, бо ж є ще в нас батьки, які навчають своїх дітей давати, так би мовити, “здачі”. А хіба це не дозвіл на бійку, не дозвіл заподіяти іншому біль? Коли ж діти підростають, я привчаю їх не лише бути добрити, чуйними, великодушними, а й пам’ятати добро, виховую почуття вдячності за допомогу, за турботу й ласку. /Files/images/IMG_4379.JPG“Тільки там, де читають батьки, зростає дитина, яка читає”, - сказав Януш Корчак. І це насправді так. Інтерес до читання значною мірою залежить від ставлення до книги в сім’ї. /Files/images/IMG_4370.JPGЧасто наймолодшим школярам складно всидіти на одному місці більше кількох хвилин. Вони хочуть розім’ятися, порухатися та побігати після сидіння за поки незвичною їм партою. Як контролювати цей процес та допомогти дітям поповнити запас енергії завдяки іграм? У пригоді стають різні ігри-енерджайзери для молодшої школи. /Files/images/Рисунок8.jpgФізична активність є однією з найголовніших потреб молодших школярів. Вони поки не вміють тривалий час концентруватися винятково на навчальній діяльності, тому чергування навчання з грою буде помічним. Також гра розвиває відчуття свого тіла та координацію рухів. Вчить бути спонтанними і творчими.

/Files/images/IMG_4347.JPGНоворічна казка

/Files/images/IMG_4340.JPGНоворічна казка /Files/images/IMG_4382.JPGКомплекс вправ ранкової гімнастики /Files/images/IMG_4381.JPG

/Files/images/IMG_4397.JPGНа практиці ми побачили, що під час уроків дітки втомлюються і потребують відпочинку, в тому числі на свіжому повітрі

Кiлькiсть переглядiв: 401

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.